--> ::هه‌رێمی هیچ ::

هه‌رێمی هیچ

Thursday, December 02, 2004

ڕاکه‌ ڕاکه و ماندوو بوونی زۆر. شت بۆ ئه‌م کڕین و شت بۆ ئه‌و کڕین. ئه‌میان دێ، سه‌ری ساڵ چی ئه‌که‌ین؟ ئه‌وی تریان ئه‌پرسی من تاقه‌تی ماڵی فڵانم نییه. سه‌ری ساڵ بچن بۆ ئه‌وێ من نایه‌م. باوکیان هیچ ناکات و هه‌ر پرسیارێکی لێ‌بکرێت، ڕاسته‌وخۆ له دایکتان بپرسن.

خه‌ڵكی ئه‌ڵێن عوتڵه، پشوو، نازانم حه‌سانه‌وه. من ئه‌ڵێم ماندوو بوونی ڕووح و له‌ش و مێشکی من. به‌رنامه دانان و چ ڕۆژێ چی بکه‌ین. هاوین خۆمم دزییه‌وه‌، نازانم بۆ سه‌ری ساڵ چ به‌هانه‌یه‌ک بێنمه‌وه!



له هه‌مووی قۆڕتر هه‌ڵبژراندنه‌کانی عراق و کوردستانه. ئه‌چی بۆ هه‌رشوێنیک و ماڵێک و کۆبوونه‌وه‌یه‌ک، باسی هه‌ڵبژاردنه‌کانه و هه‌رچه‌ند و هه‌ڕچی دیقه‌ت ئه‌که‌م ئه‌و که‌سانه‌ی که باسی لێئه‌که‌ن هیچی لێتێناگه‌ن و ناشتووانن من تێبگه‌یه‌نن.



سه‌ری ساڵ لانه‌که‌م دێته‌وه بۆ لانه‌که‌ی خۆی. ئه‌وه خۆشترین شته. له‌م ماڵه پڕ پیاوه‌دا، هه‌ست به ته‌نیایی ئه‌که‌م.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *