--> ::هه‌رێمی هیچ ::

هه‌رێمی هیچ

Tuesday, July 05, 2005

من و لانه و ته‌مه‌ڵی کردن له پارچه زه‌وییه‌که‌مان



سه‌وزه‌ و گوڵه‌کانم پشکوتوون و سه‌وز و ئاماده بۆ پێشوازی له مناڵه‌کانم و میوانه‌کانمان. زۆربه‌ی ئێواران سه‌به‌ته‌یه‌ک ئاماده ئه‌که‌ین و پڕی ئه‌که‌ین له سه‌ندویچ و خواردنه‌وه و شووتی و سه‌وزه‌ی ته‌ڕ و ناسکیش له‌وێ ئاماده‌یه. ئه‌گه‌ر باران نه‌بێ زۆر خۆش ئه‌بێ. ئه‌گه‌ر مناڵه‌کانیش له‌گه‌ڵـمان نه‌یه‌ن خۆمان دوو به دوو ئه‌چین بۆ ئه‌وێ. ئێستا لانه‌که‌م له لانه‌که‌ی خۆیه‌تی، له باوه‌شی خۆمان. ئێواره تا دره‌نگانێ له‌وێ ئه‌مێنینه‌وه و به گژ و گیاکانه‌وه خه‌ریک ئه‌بین و کتێب ئه‌خوێنینه‌وه و ته‌مه‌ڵی کردن.

تۆ یه‌کساڵ 5 هه‌فته که‌م ئیش ئه‌که‌ی و دوایی که پشوه‌کانت ده‌ست پێ ئه‌که‌ی، ئینجا ئه‌زانی چه‌نێ ماندوویت و چه‌نێ مێشک و له‌شت پێویستی به ئیسراحه‌ت و خۆر هه‌یه.

ئامۆژگاری بۆ خۆم و له‌وانه‌یه ئێوه‌ش: سه‌یری کوردستان نێت و کوردسات و کوردستان تیڤی مه‌که‌ن. ئیخباره‌که‌ی حه‌یابه‌ره و خه‌فه‌ت هێنه‌ره‌یه و گۆرانیه‌کانیشی له زه‌وقی فه‌ننی بێ به‌ش. که‌واته ته‌سجیله‌ کۆنێک و کاسێته‌ کۆنه‌کانتان و یه‌ک دوو کتێبی خۆش و بینینی هاوڕێ و که‌‌‌سێک که به‌ڕاستی پێتان خۆشه بیان بینین، باشترین ڕێگه‌یه. ئه‌گه‌ر تاقه‌تی جوتیاریتان نی‌یه، ئه‌وه هه‌ر ته‌پۆڵکه‌ و سه‌وزایی و بن دار و قه‌راغ ده‌ریا زۆره مێشکتان ساف که‌نه‌وه لێی.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *