--> ::هه‌رێمی هیچ ::

هه‌رێمی هیچ

Thursday, February 22, 2007

ئیزه‌دی و موسڵمان له شێخان کردیان به شه‌ڕ. کچێکی کورد له‌گه‌ڵ کوڕێکی ئیزه‌دی دڵداریان کردووه و غیره‌تی موسڵمانه‌کان قه‌بوڵی نه‌کردووه و چوون کچه‌یان کوشتووه و وابزانم کوڕه‌شیان کوشتوه و دوایی هێرشیان بردۆته سه‌ر په‌ره‌ستگاکانی ئیزه‌دییه‌کان و ئاگریان تێبه‌رداوه و بۆته شه‌ڕ له نێوان کورده‌ موسڵمان و کورده‌ ئیزه‌دییه‌کان.

هه‌واڵی دووه‌م. کچێکی هه‌ولێری شووی به کوڕێکی مه‌کسیکی کردووه ناوی ئه‌نتۆنیۆ یه و له هوتێل شیراتۆنی هه‌ولێر حه‌فله‌ی زه‌ماوه‌ندی بۆ کراوه.
له گۆڤاری میدیا خوێندمه‌وه گوایه ئیزه‌دییه‌کان داوای دانانی یاساییه‌کی تازه ئه‌که‌ن که ژن و شوو کردنی نێوان موسڵمانه کورده‌کان و ئیزه‌دییه‌کان قه‌ده‌غه‌ بکات!
هه‌روه‌ها کاک مه‌سعود وتی که ئیزه‌دییه‌کان کوردی ڕه‌سه‌نن. بۆ ئه‌وه‌ی ئاشتیان بکاته‌وه‌.
پاره‌ی زه‌ماوه‌نه‌که‌ی ئه‌نتۆنیۆش له سه‌ر ئه‌رکی خه‌زوری بووه.
...................
باوک: به‌م حیسابه بێت، کورده‌کانی تر ناڕه‌سه‌نن.
من: نا وا نی‌یه. بلا بلا بلا بلا
باوک: بلا بلا بلا
من و باوک: بلا بلا بللللللللللللللللللللللا!
.........
باوک: ئه‌و زاوایه کورد بوایه، خه‌زوری حه‌و پشتی ئه‌هێنایه به‌رچاوی. ئه‌مه‌نه‌ی بێنیت و بیبات و به‌هانه‌ی ئاڵتون و خانوو و کراسی تێل قرمه‌ی پێبگرێت. کوڕه شانسی هێنا مه‌کسیکییه.
من: بێده‌نگی
ئالان: باسی چی ئه‌که‌ن؟
دیلان: من له کوردستان ژن ناهێنم.
ئالان: من ئه‌چم کچێکی مه‌کسیکی ئه‌هێنم.
باوک: ئافه‌رین کوڕم هه‌قی خۆمانیان لێ ئه‌که‌ینه‌وه‌!!!!!
من: توووووڕه‌! و ده‌رده‌ دڵ بۆ لانه به ته‌لیفۆن.
لانه: دایه گوێیان مه‌یه‌رێ. من شوو به ئیزه‌دییه‌ک ئه‌که‌م!
من: واییییییییی بوو به شێتخانه!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *